Ötletek száma: 109
Státusz: Díjak kiosztva
Jelenlegi fázis: Megvalósítás
Lezárás dátuma: 2013.02.18.
Fődíj:

70 000 forint

bracket Nyerd meg  bracket

bracket Találj ki nevet és szlogent  bracket

A Bonafarm Csoport 2 éves vezetőképző programot indított el 2013-ban.

A kreatív feladatmegoldó közösség indításának célja elsődlegesen a közösségi innováció és a közösségi márkaépítés volt.

A kétszintű feladatkiírás első szakaszában az első feladat a vezetőképző program nevének a kitalálása volt. Azok, akiknek a munkáját a közösség és a szakértői panel a legjobbra értékelte, továbbjutottak a feladatmegoldás következő fázisába, ahol a feladat az volt, hogy a név mögé kreatív szlogent gyártsanak.

Az elnevezés elbírálásánál a következő szempontokat tartották szem előtt: legyen minél rövidebb, frappánsabb, olyan legyen, ami a program lényegét minél inkább leírja, tömören magában foglalja, a későbbiekben egy brand névként is használható elnevezés, vonzó az azt megpályázó fiatal vezetői tehetségek számára.

A közösségi innováció során az kreatívok 109 ötletet oszottak meg a közösséggel. A feladatmegoldó közösség márkaépítő ereje több, mint 6200 értékelést hozott a konyhára és több 100 hozzászólást osztottak meg a közösségi feladatmegoldás során.

Végül erős versenyben a több mint száz beérkezett kreatív közül a közösség és a szakmai zsűri megneveze a nyerteseket.

A nyertes kreatívot Berki Csilla készítette el, a feladatmegoldó közösség legkreatívabb tagja Herczeg Zita lett, a feladatmegoldó közösség legaktívabb tagjának járó jutalmat Sárközi Péter kapta meg és a legbefolyásosabbnak járó jutalmat Édenné Judit kapta.

Ezennel gratuálunk mindenkinek és köszönjük az aktív részvételt!