bracket Megvalósítás  bracket

A MagNet Bank tulajdonosai, vezetői és alkalmazottai közösen jutottak arra a következtetésre, hogy elérkezett az ideje a banki működés új alapokra való helyezésének, és együtt alkották meg az új stratégiát. 

"Alapelveinkké tettük a minél átláthatóbb banki működést, a fenntarthatóság elveire alapozott üzleti döntéshozatalt és felelősségvállalást, valamint kitaláltuk, hogy mi módon tudjuk megadni ügyfeleinknek azt a jogot, hogy beleszólhassanak a bank közösségi tevékenységébe.”

Ezzel a szemlélettel vágott bele a MagNet Bank év végi kampányába a Kreatív Magyarország közösségi innovációs és márkaépítő piactéren azzal a céllal, hogy népszerűsítsék a MagNet Bank egyik pénzügyi termékét, a MENTOR betétet. 

A Bank azzal vonta be fogyasztóit a közösségi értékteremtésbe, hogy együttműködés alapú feladatmegoldó közösségbe hívta őket kihasználva a közösség innovációs és márkaépítő erejét.

A kreatív feladat az volt, hogy a kreatívok írjanak szlogent a MagNet Közösségi Bank MENTOR betét termekéhez. A bank szlogenje: A pénzem épít.

A Bank a pályázatra tegező formában megfogalmazott szlogeneket, szerethető ötleteket várt. Egy pályázó több szlogennel is pályázhatott. A feladatmegoldás második szakaszábasikerrel bejutott ötletgazdáknak a szlogenhez kellett kreatív plakáttervet készíteni.

„A TŰZGYÚJTÓT kerestük! Azt, aki szavakban és képekben a legjobban meg tudta fogalmazni a MagNet Bank alapfilozófiáját, és azt formába tudta önteni. Célunk az volt, hogy az üzenet a közönséget megérintse, a figyelmét felkeltse. Olyan formában, amit bárki megosztana a Facebook-on a barátaival."
/MagNet Bank/

A közösségi innováció során a banki ügyfelek és potenciális ügyfelek végül 25 értékelhető szlogennel versenyeztek, akik közül a legjobb 10 kreatív elmének volt lehetősége a plakátterv elkészítésére. 

A feladatmegoldó közösség erős márkaépítésbe kezdett, hiszen több, mint 4100 értékelést és több 150 hozzászólást osztottak meg a közösségi feladatmegoldás során.
A közösségi innovációs és márkaépítő piactér egyéb látogatói a Bank facebook rajongói táborát is több mint 2000-el bővítették.

Végül a kreatív közösség és a szakmai zsűri által legjobbra értékelt kreatív munkák közül sikerült megnevezni a nyerteseket: a legjobb szlogen és a hozzá tartozó plakátterv díját Daka Sándor nyerte, a feladatmegoldó közösség legkreatívabb tagja Surányi Mária lett és a közösség legaktívabb tagjának járó jutalmat Kelemen Ágnes kapta meg.

Ezennel gratuálunk mindenkinek és köszönjük az aktív részvételt!

 

Azt mutatja meg, hogy mennyi időd van hátra az aktuális aktív munka-szakasz határidejéig. Hátralévő idő

napórapercmp
bracket     bracket

Egy adott feladattal kapcsolatban mutatja meg azt, hogy éppen melyik munkaszakaszban jár a közösségi munka. Folyamat térkép





No. of applications: 1
Deadline: 2020.05.29.




No. of applications: 21
Deadline: 2013.02.19.




No. of applications: 21
Deadline: 2013.01.07.




No. of applications: 21
Deadline: 2013.01.07.




No. of applications: 25
Deadline: 2013.01.18.
Megvalósítás A gyümölcs Legjobb munkák Tervezés Brainstorming